Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
Moderátori: mirosne, Moderátori
Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
Vopred sa ospravedlňujem ak na fóre niečo také je. Nepodarilo sa mi to nájsť.
Každý z nás to pozná keď z času na čas dostane na stôl opravu po "niekom" a už na prvý pohľad je jasné, že to robil človek ktorý by svojou odbornosťou mal ísť nazad do školy alebo robiť niečo iné, kde napácha menej škody
Skúsím začať jedným prešľapom ktorý som si aj vyfotil na výstrahu (možno pre niekoho na pobavenie).
PVS Computer Prešov - oprava grafického čipu údajne na infra stanici.
Každý z nás to pozná keď z času na čas dostane na stôl opravu po "niekom" a už na prvý pohľad je jasné, že to robil človek ktorý by svojou odbornosťou mal ísť nazad do školy alebo robiť niečo iné, kde napácha menej škody
Skúsím začať jedným prešľapom ktorý som si aj vyfotil na výstrahu (možno pre niekoho na pobavenie).
PVS Computer Prešov - oprava grafického čipu údajne na infra stanici.
0
Existujú 3 druhy elektrikárov: neschopný, normálny a schopný všetkého. Ja som tak z každého trochu
Re: Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
kriste, čo ten ch*j pri tom zaspal ?
0
osvitka: http://tinyurl.com/7e58nul
pec: http://tinyurl.com/zr3gw8t
maska: http://tinyurl.com/hodwv79
leptanie: http://tinyurl.com/gpsgq6g
prekovy: http://tinyurl.com/zr48jn2
pec: http://tinyurl.com/zr3gw8t
maska: http://tinyurl.com/hodwv79
leptanie: http://tinyurl.com/gpsgq6g
prekovy: http://tinyurl.com/zr48jn2
- zdenoeddie
- Power user
- Príspevky: 4083
- Dátum registrácie: 25 Júl 2009, 00:00
- Bydlisko: ked kus ta Presov 15km na vychod
- Vek: 23
Re: Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
Robili to priamo v PVS, alebo niekto externe? Zarazilo ma to, s PVS mam zatial len dobre skusenosti.
0
Vacuum Madness!!!
https://www.bazos.sk/moje-inzeraty.php? ... er%C3%A1ty
https://www.bazos.sk/moje-inzeraty.php? ... er%C3%A1ty
Re: Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
Bacha ste na tenkom lade.
Ako dokazete, ze to onen PVS takto neprevzal a vy potom celite ohovaraniu.
Ako dokazete, ze to onen PVS takto neprevzal a vy potom celite ohovaraniu.
0
- lh
- Pokročilý člen
- Príspevky: 715
- Dátum registrácie: 23 Mar 2013, 14:02
- Bydlisko: z južnej strany Poľany
- Vek: 46
Re: Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
Obrátil sa dotyčný na PVS s reklamáciou?
Mne sa stalo, že niekto prišiel reklamovať prácu, tak som od neho pýtal samozrejme zákazkový list, pretože v CMS som nemal záznam, a vyšlo najavo, že zákazku robil bývalý zamestnanec doma, a klientovi tvrdil, že sme to robili v práci, a ešte si zpýtal aj za vyzdvihnutie u zákazníka ... vynaliezavý. Samozrejme práca bola odvedená podobne fušersky (v porovnaní s tým čo bežne robíme), ako tá na fotkách... aj keď to nebola elektronika.
Mne sa stalo, že niekto prišiel reklamovať prácu, tak som od neho pýtal samozrejme zákazkový list, pretože v CMS som nemal záznam, a vyšlo najavo, že zákazku robil bývalý zamestnanec doma, a klientovi tvrdil, že sme to robili v práci, a ešte si zpýtal aj za vyzdvihnutie u zákazníka ... vynaliezavý. Samozrejme práca bola odvedená podobne fušersky (v porovnaní s tým čo bežne robíme), ako tá na fotkách... aj keď to nebola elektronika.
0
-
- Pokročilý člen
- Príspevky: 916
- Dátum registrácie: 18 Nov 2007, 00:00
- Bydlisko: Pod Dubňom
- Vek: 35
Re: Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
Teraz uz viem, co znamena, ked niekomu zhorela grafika
0
Re: Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
servisáci sú zlodeji bohužial.Opraví 20centovú súčiastku a vypýta si 25EUR. Alebo vymení celý napájací zdroj namiesto hladania chyby.Samozrejme pokazený zdroj si nechá a neskor predá.....
0
" Bez vody si viem predstaviť život, ale bez internetu a počítača nie.."
Re: Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
sorry juraj , ale nedalo mi .... ved servisáka neplatíš iba za vykonanú prácu ... platíš aj za jeho ( ne ) vedomosti .....
0
Re: Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
juraj77. čo ti bráni teda vymeniť si tú súčiastku sám ?
to by ma zaujímalo, keby že menia takéto centové súčiastky, kedy by si zarobili na svoj plat ?
to by ma zaujímalo, keby že menia takéto centové súčiastky, kedy by si zarobili na svoj plat ?
0
osvitka: http://tinyurl.com/7e58nul
pec: http://tinyurl.com/zr3gw8t
maska: http://tinyurl.com/hodwv79
leptanie: http://tinyurl.com/gpsgq6g
prekovy: http://tinyurl.com/zr48jn2
pec: http://tinyurl.com/zr3gw8t
maska: http://tinyurl.com/hodwv79
leptanie: http://tinyurl.com/gpsgq6g
prekovy: http://tinyurl.com/zr48jn2
Re: Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
mne nič ...
Akurát mi vadia ich praktiky...
Akurát mi vadia ich praktiky...
0
Naposledy upravil/-a juraj77 v 06 Dec 2015, 17:18, upravené celkom 1 krát.
" Bez vody si viem predstaviť život, ale bez internetu a počítača nie.."
- TAZ
- Power user
- Príspevky: 939
- Dátum registrácie: 12 Feb 2008, 00:00
- Bydlisko: Ostrava
- Vek: 56
- Kontaktovať používateľa:
Re: Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
seš krapet na omylu , neznaje zákony, pokud se nejedná o záruční opravu, musíš dostat vyměněné díly zpět, při předáníéí je můžeš odmítnout a nechat k likvidaci. Je ejdno jestli u TV nebo auta...juraj77 napísal:servisáci sú zlodeji bohužial.Opraví 20centovú súčiastku a vypýta si 25EUR. Alebo vymení celý napájací zdroj namiesto hladania chyby.Samozrejme pokazený zdroj si nechá a neskor predá.....
0
Elektrika je jak ženská, šáhneš kam nemáš a máš ji....
Re: Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
ono servis musí vrátiť vždy vadný material , len k tomu plateniu opravár si učtuje celú škálu úkonov ,ktoré sú platené a z toho potom zniká celková cena
0
Re: Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
Viete ako piše TAZ Slovensko je krajna ktorá vychovala nevzdelanú ľudskú spoločnosť ktorá nemá žiadne povedomie o zákonoch a jedine co vie je len frflať a frflať. Jeden tu ofrflava 2 ročnú zákonnú záruku a nevie si ju nárokovať lebo bude len čušať pred opravárov a tu bude písať ako mu je na nic a další zase si nevie vypýtať to co je jeho majetok. Úbohá zberba hodná len do kŕčmi a kanále kopať. A teraz opäť sa spusti ako su odvážny a co všetko za pár centov opravia a žijú pri sviečke a žerú korienky a lesné plody a komunikujú dymovými signálmi aj tu na tomu im to piše známy z dobrej vôle a ľútosti o ich charitatívny život ľudskej spoločnosti este ze ich mame a všetko nam zadarmo spravia a opravia. Hrdinovia a určite si ani len posrane notabene nekúpia.
0
nie som tu
Re: Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
mno vidis, mas moznost sa realizovat. Zacni opravovat, budem ti davat opravovat veci, ktore inak koncia v smetiaku.juraj77 napísal:servisáci sú zlodeji bohužial.Opraví 20centovú súčiastku a vypýta si 25EUR. Alebo vymení celý napájací zdroj namiesto hladania chyby.Samozrejme pokazený zdroj si nechá a neskor predá.....
Len daj vediet, za kolko bys opravil naky plazma TV zdroj, kde je vadna iba ona suciastka za 0.2 eur.
0
-
- Ultimate člen
- Príspevky: 3963
- Dátum registrácie: 04 Feb 2013, 22:04
- Bydlisko: U alibabky v Poprade
- Vek: 32
Re: Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
... ale v súťaži, to sa mu hrnček a tričko málili ...
Nemám nič osobné proti tebe, juraj77, ale začínaš sa ukazovať ako typ, ktorému sa patrí na#@ať do rúk a nepustiť k vode
Nemám nič osobné proti tebe, juraj77, ale začínaš sa ukazovať ako typ, ktorému sa patrí na#@ať do rúk a nepustiť k vode
0
Motto: Nikto nie je tak velky, aby sa nevosiel do truhly.
Re: Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
Zdá sa že som zarezal do živého.Tak ako som predpokladal....
0
" Bez vody si viem predstaviť život, ale bez internetu a počítača nie.."
Re: Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
Opravami se neživím, ale občas někomu něco opravím prostě proto, že to udělám levněji, než značkové servisy. A cenu stanovuji tak, že se to musí vyplatit zákazníkovi i mě, pokud to takto nelze, považuji opravu za nerentabilní a doporučím ji nerealizovat. Není bez zajímavosti, že s tímto přístupem je spousta lidí z mého okolí spokojená a i když jsou třeba díly za pakatel, opravu za 5Kč nikdo neočekává. Pokud by očekával, musí se obrátit jinam, konečně komu se to nelíbí, může si problém zkusit vyřešit sám levněji, že
0
Re: Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
Starý otrepaný vtip:
príde chlap s autom do servisu, že nechce štartovať.Mechanik vezme kladivo, udrie po motore ,auto naštartuje a on si pýta 101 korunu.
Zákazník vyvalí oči a pýta sa.. za jedno buchutie kadivom chcete 101 korunu???
No ,za to buchnutie len tú jednu korunu, tá stovka je za to, že som- VEDEL KDE BUCHNÚŤ .
Ono pri servise je to vždy na tenkom lade, lebo často sa stane, že človek v dobrej vôli, si vezme na krk opravu nejakej stariny, čo už nikto iný /prezieravejší, alebo už poučený/ nechcel opraviť a ked to krvopotne urobí,/lebo mu je lúto dôchodcu,aby nemusel kupovať nové zariadenie za tisícky, ked stačí pár drobných a znovu to funguje/ tak sa stane, že ak sa to znovu pokazí, zákazník začne do neho húkať, že ako to opravil
ked to vydržalo len rok a predtým to fungovalo 30rokov. /napr, kotol/
Na to som vždy použil svoje oblúbené príslovie - Urob somárovi dobre , oserie ti plot.
Niektorým luďom sa nijako nezavďačíte a niektorí dokážu oceniť aj maličkosť.
Treba si urobiť robotu vždy poriadne a potom si zákazník vie urobiť sám úsudok, koho si zavolá na servis aj druhýkrát a koho nechce viac ani vidieť.
Ako zákazníka na tiež vie vytočiť, ked si niekto v autorizovanom servise myslí, že pojedol všetku múdrosť sveta a myslí si , že zákazníkovi môže natárať hocičo a on to zožerie.
Takto ma nas...i v Kärcher servise v Nitre,ked poslali nazad vysavač v záruke,že strácame záruku, lebo sa vysavač nepoužíval v zmysle návodu na použitie/ kartušový filter sa rozpadol a natiahlo pár chlpov do turbíny/.
Pritom ,keby sa mu chcelo rozobrať motor,našiel by príčinu, teda od výroby nedotlačený faston na konektore motora,ktorý sa len opieral o protipól a ked sa vyhrial, tak sa to celé roztopilo.
Ale nie sú všetky servisy len zdierači,mám aj dobré skúsenosti a preto ked si to zaslúžia viem ich aj pochváliť a patrične ohodnotiť.
Každý chce a musí z niečoho žiť a ked nemám na nové, musím vedieť zaplatiť aspoň za opravu.
Kto sa živí servisom, vie o čom to je a vie,že len dobrá reklama mu pomôže prežiť a tí babráci si robia,,reklamu,, sami a dúfam, že postupne vykapú.
príde chlap s autom do servisu, že nechce štartovať.Mechanik vezme kladivo, udrie po motore ,auto naštartuje a on si pýta 101 korunu.
Zákazník vyvalí oči a pýta sa.. za jedno buchutie kadivom chcete 101 korunu???
No ,za to buchnutie len tú jednu korunu, tá stovka je za to, že som- VEDEL KDE BUCHNÚŤ .
Ono pri servise je to vždy na tenkom lade, lebo často sa stane, že človek v dobrej vôli, si vezme na krk opravu nejakej stariny, čo už nikto iný /prezieravejší, alebo už poučený/ nechcel opraviť a ked to krvopotne urobí,/lebo mu je lúto dôchodcu,aby nemusel kupovať nové zariadenie za tisícky, ked stačí pár drobných a znovu to funguje/ tak sa stane, že ak sa to znovu pokazí, zákazník začne do neho húkať, že ako to opravil
ked to vydržalo len rok a predtým to fungovalo 30rokov. /napr, kotol/
Na to som vždy použil svoje oblúbené príslovie - Urob somárovi dobre , oserie ti plot.
Niektorým luďom sa nijako nezavďačíte a niektorí dokážu oceniť aj maličkosť.
Treba si urobiť robotu vždy poriadne a potom si zákazník vie urobiť sám úsudok, koho si zavolá na servis aj druhýkrát a koho nechce viac ani vidieť.
Ako zákazníka na tiež vie vytočiť, ked si niekto v autorizovanom servise myslí, že pojedol všetku múdrosť sveta a myslí si , že zákazníkovi môže natárať hocičo a on to zožerie.
Takto ma nas...i v Kärcher servise v Nitre,ked poslali nazad vysavač v záruke,že strácame záruku, lebo sa vysavač nepoužíval v zmysle návodu na použitie/ kartušový filter sa rozpadol a natiahlo pár chlpov do turbíny/.
Pritom ,keby sa mu chcelo rozobrať motor,našiel by príčinu, teda od výroby nedotlačený faston na konektore motora,ktorý sa len opieral o protipól a ked sa vyhrial, tak sa to celé roztopilo.
Ale nie sú všetky servisy len zdierači,mám aj dobré skúsenosti a preto ked si to zaslúžia viem ich aj pochváliť a patrične ohodnotiť.
Každý chce a musí z niečoho žiť a ked nemám na nové, musím vedieť zaplatiť aspoň za opravu.
Kto sa živí servisom, vie o čom to je a vie,že len dobrá reklama mu pomôže prežiť a tí babráci si robia,,reklamu,, sami a dúfam, že postupne vykapú.
0
Lenivosť je matka pokroku.Lenivý človek rozmýšla,ako by si robotu uľahčil a tak niečo vynájde.
Ku každému čínskemu výrobku by mali pribaliť jedného číňana, aby som ho mohol nakopať do ....,ked sa to pokazí.
Ku každému čínskemu výrobku by mali pribaliť jedného číňana, aby som ho mohol nakopať do ....,ked sa to pokazí.
-
- Ultimate člen
- Príspevky: 1639
- Dátum registrácie: 23 Jan 2008, 00:00
- Bydlisko: Trenčianska Turná
- Vek: 33
- Kontaktovať používateľa:
Re: Prešľapy servisov / feedback na nespoľahlivé firmy.
Na Slovensku aj vďaka blbým zákonom zúfalo chyba porovnávacia a najmä negatívna reklama. Fušeri tu dokážu relatívne dlho prežívať.
0
http://mkbci.com
FEL UNIZA 2015, Ing.
ľudstvo je vírus ktorý napadol Zem
nerobme si ťažkú hlavu z debilov čo nám ani po členky nesiahajú, buďme radi že my dačo dokážeme a smejme sa im akí sú sprostí
FEL UNIZA 2015, Ing.
ľudstvo je vírus ktorý napadol Zem
nerobme si ťažkú hlavu z debilov čo nám ani po členky nesiahajú, buďme radi že my dačo dokážeme a smejme sa im akí sú sprostí