Pomoc

Odborné knihy a časopisy, software pre elektroniku
gables
Okoloidúci
Okoloidúci
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 10 Mar 2009, 00:00

Pomoc

Príspevok od používateľa gables » 10 Mar 2009, 15:48

V akom programe je toto robene? dakujem
Prílohy
usbasp.JPG
0

Používateľov profilový obrázok
Metalweb
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 526
Dátum registrácie: 11 Apr 2008, 00:00
Bydlisko: Martin (MHC)
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Metalweb » 10 Mar 2009, 15:51

3D návrh zapojenia je asi v 3D Studio MAX,ale počul som že aj Eagle to dokáže ale nie som si istý 8)
0
SFC,FluidSIM "P" a FluidSIM "H" vládnu svetu

Používateľov profilový obrázok
daqq
Power user
Power user
Príspevky: 2528
Dátum registrácie: 10 Jún 2008, 00:00
Bydlisko: Bratislava
Vek: 36
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa daqq » 10 Mar 2009, 15:54

0
Outsource your thinking: Get religious!
Zistenie: Ked robite sucasne v C, C++, C#, Matlabe, trocha pokukujete po VHDL, sialenstvo nemoze byt daleko...este stastie, ze som lietadlo a nemam tieto problemy.

breta1
Power user
Power user
Príspevky: 9331
Dátum registrácie: 06 Feb 2009, 00:00
Bydlisko: brno

Príspevok od používateľa breta1 » 10 Mar 2009, 16:49

Dotaz je, v cem je delany plosny spoj?
Jestli ano , tak jak to muze nekdo poznat, jde o jednostranny tistak, ten muze byt treba namalovany fixami. Nebo dotazu nerozumim?
0

Používateľov profilový obrázok
Metalweb
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 526
Dátum registrácie: 11 Apr 2008, 00:00
Bydlisko: Martin (MHC)
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Metalweb » 10 Mar 2009, 16:52

breta1 napísal:Dotaz je, v cem je delany plosny spoj?
Jestli ano , tak jak to muze nekdo poznat, jde o jednostranny tistak, ten muze byt treba namalovany fixami. Nebo dotazu nerozumim?
On chce asi vedieť v akom programe je vytvorený ten 3D návrh
0
SFC,FluidSIM "P" a FluidSIM "H" vládnu svetu

Používateľov profilový obrázok
Andy99
Stály člen
Stály člen
Príspevky: 339
Dátum registrácie: 05 Mar 2008, 00:00
Bydlisko: BA
Vek: 35

Príspevok od používateľa Andy99 » 10 Mar 2009, 17:05

Na 99% je to robene v Eagly a nasledne vyrenderovane v POV ray. Sam som sa tymto zaoberal a viem, ze to funguje. Chce to len troska zrucnosti pri nastaveni, ale potom to uz funguje bez problemov :)
0

Používateľov profilový obrázok
majki
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 664
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 00:00
Bydlisko: Košice
Vek: 32
Kontaktovať používateľa:

soft

Príspevok od používateľa majki » 11 Mar 2009, 15:13

moze to byt ale nesom si isty Target3001
0
Nie som začiatočník ale ani pokročilý tak niečo medzi.

Používateľov profilový obrázok
datam
Power user
Power user
Príspevky: 2360
Dátum registrácie: 24 Apr 2008, 00:00
Bydlisko: SVK
Vek: 42

Príspevok od používateľa datam » 12 Mar 2009, 10:03

Andy99 má úplnú pravdu. Do Eaglu si stagneš makro a návrh DPS vyexportuješ a otvoríš v POV ray. Tiež ma to najkú dobu bavilo ale problém je že to nepodporuje všetky púzdra súčiastok ale celkom pekné.
0

Napísať odpoveď
  • Podobné témy
    Odpovedí
    Zobrazení
    Posledný príspevok