Eagle 3D a POV-Ray
-
- Ultimate člen
- Príspevky: 1738
- Dátum registrácie: 11 Máj 2008, 00:00
- Bydlisko: Námestovo
- Vek: 34
Eagle 3D a POV-Ray
Cawte....potreboval by som vedie ako nastavim v eagli alebo v POV-ray aby sa mi doska otacala okolo jednej osi ktoru si nastavim ja (nie kamera ale dps)....ale aby mi to automaticky kreslilo obrazky (ked mam nastavenej 2 a viac FPS)...ak sa to samozrejme da....
0
daj mail poslem ti jedny fajne kniznice,pre tesla suciastky a bezne polovodice od tesly,atd... a ked chces kniznice cekuj cadsoft.de tam najdes v download ,libraries!Andrew180 napísal:No, včera som si to rozbehal aj ja. Je to riadna vec. Ale neviete nejakú knižnicu do toho? Lebo dosť veľa vecí tam nieje (kondíky, konektory, mostíky...).
- Andrew180
- Zaslúžilý člen
- Príspevky: 1378
- Dátum registrácie: 21 Feb 2008, 00:00
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Vek: 33
- Kontaktovať používateľa:
werto@atlas.sk ale tam na cadsoft.de sú knižnice ale ako súčiastky nie? Ja potrebujem knižnice do Eagle 3D. Dík.
0
-
- Ultimate člen
- Príspevky: 1738
- Dátum registrácie: 11 Máj 2008, 00:00
- Bydlisko: Námestovo
- Vek: 34
uz som na to prisiel ...je to troska dalej ako v hlavicke
konkretne tu
#if(environment=on)
sky_sphere {pigment {Black}
pigment {bozo turbulence 0.65 octaves 7 omega 0.7 lambda 2
color_map {
[0.0 0.1 color rgb <0.85, 0.85, 0.85> color rgb <0.75, 0.75, 0.75>]
[0.1 0.5 color rgb <0.75, 0.75, 0.75> color rgbt <1, 1, 1, 1>]
[0.5 1.0 color rgbt <1, 1, 1, 1> color rgbt <1, 1, 1, 1>]}
scale <0.1, 0.5, 0.1>} rotate -90*x}
plane{y, -10.0-max(pcb_x_size,pcb_y_size)*abs(max(sin((pcb_rotate_x/180)*pi),sin((pcb_rotate_z/180)*pi)))
texture{T_Chrome_2D
normal{waves 0.1 frequency 3000.0 scale 3000.0}} translate<0,0,0>}
#end
a ak vymazete tuto cast (ale tu poslednu zatvorku tam musite nechat !)
tak bude pozadie jednofarebne
pigment {bozo turbulence 0.65 octaves 7 omega 0.7 lambda 2
color_map {
[0.0 0.1 color rgb <0.85, 0.85, 0.85> color rgb <0.75, 0.75, 0.75>]
[0.1 0.5 color rgb <0.75, 0.75, 0.75> color rgbt <1, 1, 1, 1>]
[0.5 1.0 color rgbt <1, 1, 1, 1> color rgbt <1, 1, 1, 1>]}
scale <0.1, 0.5, 0.1>} rotate -90*x}
plane{y, -10.0-max(pcb_x_size,pcb_y_size)*abs(max(sin((pcb_rotate_x/180)*pi),sin((pcb_rotate_z/180)*pi)))
texture{T_Chrome_2D
normal{waves 0.1 frequency 3000.0 scale 3000.0}} translate<0,0,0>
konkretne tu
#if(environment=on)
sky_sphere {pigment {Black}
pigment {bozo turbulence 0.65 octaves 7 omega 0.7 lambda 2
color_map {
[0.0 0.1 color rgb <0.85, 0.85, 0.85> color rgb <0.75, 0.75, 0.75>]
[0.1 0.5 color rgb <0.75, 0.75, 0.75> color rgbt <1, 1, 1, 1>]
[0.5 1.0 color rgbt <1, 1, 1, 1> color rgbt <1, 1, 1, 1>]}
scale <0.1, 0.5, 0.1>} rotate -90*x}
plane{y, -10.0-max(pcb_x_size,pcb_y_size)*abs(max(sin((pcb_rotate_x/180)*pi),sin((pcb_rotate_z/180)*pi)))
texture{T_Chrome_2D
normal{waves 0.1 frequency 3000.0 scale 3000.0}} translate<0,0,0>}
#end
a ak vymazete tuto cast (ale tu poslednu zatvorku tam musite nechat !)
tak bude pozadie jednofarebne
pigment {bozo turbulence 0.65 octaves 7 omega 0.7 lambda 2
color_map {
[0.0 0.1 color rgb <0.85, 0.85, 0.85> color rgb <0.75, 0.75, 0.75>]
[0.1 0.5 color rgb <0.75, 0.75, 0.75> color rgbt <1, 1, 1, 1>]
[0.5 1.0 color rgbt <1, 1, 1, 1> color rgbt <1, 1, 1, 1>]}
scale <0.1, 0.5, 0.1>} rotate -90*x}
plane{y, -10.0-max(pcb_x_size,pcb_y_size)*abs(max(sin((pcb_rotate_x/180)*pi),sin((pcb_rotate_z/180)*pi)))
texture{T_Chrome_2D
normal{waves 0.1 frequency 3000.0 scale 3000.0}} translate<0,0,0>
0