Orange Slovensko

Moderátor: psichac

Dolfi
Power user
Power user
Príspevky: 11703
Dátum registrácie: 17 Aug 2008, 00:00
Bydlisko: Prešporok (BA)
Vek: 71

Orange Slovensko

Príspevok od používateľa Dolfi » 18 Nov 2010, 17:48

Ahojte, rád by som sa s Vami podelil o zlú skúsenosť s Orange Slovensko, kde od júna 2010 neúspešne "dolujem" od nich zľavu na optické pripojenie ako verný zákazník, (je stále daný verejný prísľub).

Organizácia si dovolila odignorovať aj podanú papierovú sťažnosť, (druhú), zo dňa 13.10.2010 a neodpovedať na ňu. A dnes doručená faktúra je na plnú sumu ...

Čo mi odporúčate ako ďalší krok ? (Odísť od spoločnosti nemám záujem. Ich služby sú v podstate bez problémov).
0
Druhotriedny nadriadený si nikdy nevyberie prvotriedneho ale treťotriedneho podriadeného.

mr.mio
Ultimate člen
Ultimate člen
Príspevky: 5036
Dátum registrácie: 01 Okt 2009, 00:00
Bydlisko: Podunajska pahorkatina
Vek: 36

Príspevok od používateľa mr.mio » 18 Nov 2010, 18:40

Ja s pomarančom nemám zlé skúsenosti. Skôr naopak. Na starej simkarte sa mi stalo nasledovné. Aktivoval som si profil prima variant mesiac. Asi 2 týždne po termíne,kedy mal byť tento variant ukončený som si uvedomil,že mi ho ešte nevypli. Tak som volal 444 a snažil sa zistiť čo sa deje. No počul som nasledovné: V súčastnosti máte aktivovaný profil prima variant mesiac,platnosť vášho profilu končí dňa.....ticho.....ak si prajete...atď atď....
No mal som teda profil prima variant stále bez toho aby som zaň musel platiť :D Sranda,čo poviete.

Teraz k problému. Myslím že v predajni toho moc vyriešiť nepôjde. Skôr by som smeroval na vyššie miesta. Buď zohnať kontakt na osobu,ktorá je v spoločnosti postavená vyššie,alebo na osobu,ktorá je poverená ´´odmeňovaním´´ zákazníkov za ich dôveru. Ak také niečo vôbec je.
0

Používateľov profilový obrázok
straciam
Zaslúžilý člen
Zaslúžilý člen
Príspevky: 1319
Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 00:00
Bydlisko: Podbrezova
Vek: 38

Príspevok od používateľa straciam » 18 Nov 2010, 19:03

jedna zo skusenosti..

Kód: Vybrať všetko

http://pokus.blog.sme.sk/c/163752/Deaktivacia-alebo-ked-sa-operator-vysmieva-vernym-zakaznikom.html
poznam minimalne 4 ludi z mojho okolia co v priebehu mesiaca odisli od orange, kvoli tomu ze nesplnili co slubili alebo ludi proste tahali za nos..
0

Používateľov profilový obrázok
logan105
Stály člen
Stály člen
Príspevky: 222
Dátum registrácie: 06 Mar 2008, 00:00
Vek: 34
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa logan105 » 18 Nov 2010, 19:12

Ja som bol pravidelne pokutovaný za to že som nezaplatil faktúru na čas, a po prvom upozornení si priznali chybu opakovalo sa to cca 4x plus otec to isté.
0

Používateľov profilový obrázok
Romanixe
Zaslúžilý člen
Zaslúžilý člen
Príspevky: 1154
Dátum registrácie: 27 Nov 2009, 00:00
Bydlisko: Pezinok,Bratislava-Raca
Vek: 30
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Romanixe » 18 Nov 2010, 19:59

Ja sa Vám čudujem že ste tam nespravili bordel hned po prvom raze, ked by som o tom vedel pekne, by som sa domáhal všetkych mojim prác a môžu mi aj na hrb vyliezť, samozrejme s mierou slušnosti a bez vulgarizmou, nie že tam nabehnete s bejsbalovou pálkou :D :D :D
0

Axe
Okoloidúci
Okoloidúci
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 24 Aug 2010, 00:00
Bydlisko: Nitriansky (kraj)

Príspevok od používateľa Axe » 11 Dec 2010, 01:24

http://svetelektro.com/modules.php?name ... highlight=

viď link. Ale toto asi nebude riešenie pre Vás, keďže nechcete meniť providera, ale predsa, pre Vaše info, rozmyslite si, či sa oplatí investovať čas a nervy, aj prípadný prísľub ešte nič neznamená

momentálne skúšam 2.týždeň SWAN a asi ostanem (ale už bez viazanosti samozrejme).
Teraz k problému. Myslím že v predajni toho moc vyriešiť nepôjde. Skôr by som smeroval na vyššie miesta. Buď zohnať kontakt na osobu,ktorá je v spoločnosti postavená vyššie,alebo na osobu,ktorá je poverená ´´odmeňovaním´´ zákazníkov za ich dôveru. Ak také niečo vôbec je.
bohužiaľ, ryba smrdí od hlavy, z mojej skúsenosti, ani keby sľuboval rovno generálny riaditeľ, je to všivavá klamárska banda
0

Používateľov profilový obrázok
jano1154
Stály člen
Stály člen
Príspevky: 274
Dátum registrácie: 15 Mar 2010, 00:00
Bydlisko: Piešťany
Vek: 69

Orange....

Príspevok od používateľa jano1154 » 11 Dec 2010, 04:38

Až do skončenia už platnéj zmluvy nespravíš asi nič. Vždy ked podpisuješ zmluvu treba sa spýtať na všetky možnosti akéjkoľvek zmeny. Sám dobre vieš že nemôžeš prechádzať napr. na nižšie programy iba na vyžšie a oto sa teraz snažíš.
Ešťe jedna možnosť informovať sa na chystané akcie pre verných či k takéj ako Ty požaduješ nepríde.
Prípadne sa spýtať či nemôže dôjsť k uzavretiu novéj zmluvy výhodnejšej pre teba. Ale musíš riešiť v Orange nie tu.
0
Dym ukaze kde bola chyba !

Napísať odpoveď