Ahojte, rád by som sa s Vami podelil o zlú skúsenosť s Orange Slovensko, kde od júna 2010 neúspešne "dolujem" od nich zľavu na optické pripojenie ako verný zákazník, (je stále daný verejný prísľub).
Organizácia si dovolila odignorovať aj podanú papierovú sťažnosť, (druhú), zo dňa 13.10.2010 a neodpovedať na ňu. A dnes doručená faktúra je na plnú sumu ...
Čo mi odporúčate ako ďalší krok ? (Odísť od spoločnosti nemám záujem. Ich služby sú v podstate bez problémov).
Orange Slovensko
Moderátor: psichac
-
- Power user
- Príspevky: 11703
- Dátum registrácie: 17 Aug 2008, 00:00
- Bydlisko: Prešporok (BA)
- Vek: 71
Orange Slovensko
0
Druhotriedny nadriadený si nikdy nevyberie prvotriedneho ale treťotriedneho podriadeného.
-
- Ultimate člen
- Príspevky: 5036
- Dátum registrácie: 01 Okt 2009, 00:00
- Bydlisko: Podunajska pahorkatina
- Vek: 36
Ja s pomarančom nemám zlé skúsenosti. Skôr naopak. Na starej simkarte sa mi stalo nasledovné. Aktivoval som si profil prima variant mesiac. Asi 2 týždne po termíne,kedy mal byť tento variant ukončený som si uvedomil,že mi ho ešte nevypli. Tak som volal 444 a snažil sa zistiť čo sa deje. No počul som nasledovné: V súčastnosti máte aktivovaný profil prima variant mesiac,platnosť vášho profilu končí dňa.....ticho.....ak si prajete...atď atď....
No mal som teda profil prima variant stále bez toho aby som zaň musel platiť Sranda,čo poviete.
Teraz k problému. Myslím že v predajni toho moc vyriešiť nepôjde. Skôr by som smeroval na vyššie miesta. Buď zohnať kontakt na osobu,ktorá je v spoločnosti postavená vyššie,alebo na osobu,ktorá je poverená ´´odmeňovaním´´ zákazníkov za ich dôveru. Ak také niečo vôbec je.
No mal som teda profil prima variant stále bez toho aby som zaň musel platiť Sranda,čo poviete.
Teraz k problému. Myslím že v predajni toho moc vyriešiť nepôjde. Skôr by som smeroval na vyššie miesta. Buď zohnať kontakt na osobu,ktorá je v spoločnosti postavená vyššie,alebo na osobu,ktorá je poverená ´´odmeňovaním´´ zákazníkov za ich dôveru. Ak také niečo vôbec je.
0
- straciam
- Zaslúžilý člen
- Príspevky: 1319
- Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 00:00
- Bydlisko: Podbrezova
- Vek: 38
jedna zo skusenosti..
poznam minimalne 4 ludi z mojho okolia co v priebehu mesiaca odisli od orange, kvoli tomu ze nesplnili co slubili alebo ludi proste tahali za nos..
Kód: Vybrať všetko
http://pokus.blog.sme.sk/c/163752/Deaktivacia-alebo-ked-sa-operator-vysmieva-vernym-zakaznikom.html
0
http://svetelektro.com/modules.php?name ... highlight=
viď link. Ale toto asi nebude riešenie pre Vás, keďže nechcete meniť providera, ale predsa, pre Vaše info, rozmyslite si, či sa oplatí investovať čas a nervy, aj prípadný prísľub ešte nič neznamená
momentálne skúšam 2.týždeň SWAN a asi ostanem (ale už bez viazanosti samozrejme).
viď link. Ale toto asi nebude riešenie pre Vás, keďže nechcete meniť providera, ale predsa, pre Vaše info, rozmyslite si, či sa oplatí investovať čas a nervy, aj prípadný prísľub ešte nič neznamená
momentálne skúšam 2.týždeň SWAN a asi ostanem (ale už bez viazanosti samozrejme).
bohužiaľ, ryba smrdí od hlavy, z mojej skúsenosti, ani keby sľuboval rovno generálny riaditeľ, je to všivavá klamárska bandaTeraz k problému. Myslím že v predajni toho moc vyriešiť nepôjde. Skôr by som smeroval na vyššie miesta. Buď zohnať kontakt na osobu,ktorá je v spoločnosti postavená vyššie,alebo na osobu,ktorá je poverená ´´odmeňovaním´´ zákazníkov za ich dôveru. Ak také niečo vôbec je.
0
Orange....
Až do skončenia už platnéj zmluvy nespravíš asi nič. Vždy ked podpisuješ zmluvu treba sa spýtať na všetky možnosti akéjkoľvek zmeny. Sám dobre vieš že nemôžeš prechádzať napr. na nižšie programy iba na vyžšie a oto sa teraz snažíš.
Ešťe jedna možnosť informovať sa na chystané akcie pre verných či k takéj ako Ty požaduješ nepríde.
Prípadne sa spýtať či nemôže dôjsť k uzavretiu novéj zmluvy výhodnejšej pre teba. Ale musíš riešiť v Orange nie tu.
Ešťe jedna možnosť informovať sa na chystané akcie pre verných či k takéj ako Ty požaduješ nepríde.
Prípadne sa spýtať či nemôže dôjsť k uzavretiu novéj zmluvy výhodnejšej pre teba. Ale musíš riešiť v Orange nie tu.
0
Dym ukaze kde bola chyba !