palubný počítač spotreba
Moderátori: mirosne, Moderátori
palubný počítač spotreba
Čaute mám Octaviu 2 1,9L 77kw (bxe) spotrebu mi ukazuje krátkodobú a dlhodobú 6L čo je dosť ale povedzme že dá sa zniesť ale keď som to meral reálne tak mi vychádza 5L a keď miniem naftu že mi ukáže dojazd 0 km a natankujem 20L tak mi píše 400km len neviem či sa dá táto hodnota nejako upraviť poprípade zladiť dohromady.
0
Re: palubný počítač spotreba
urcite sa to da zrovnat, neporadim Ti sice ako ale na skodafore su taketo temy asi pri kazdom aute.
0
- Wicker
- Pokročilý člen
- Príspevky: 849
- Dátum registrácie: 05 Máj 2013, 17:26
- Bydlisko: Kremnica
- Vek: 33
Re: palubný počítač spotreba
Pal PC vždy ukazuje viac, akože ku čomu je dobré to zrovnávať ? Nechápem ako môže niekto riešiť spotrebu 6L na 100km, že je to moc...
0
Re: palubný počítač spotreba
Tak je to rozdiel 1L zase jasne že keby boli náklady na zrovnanie hodnôt 500 eur tak sa stým zmierim ale keby to šlo nejakou diagnostikou upraviť tak prečo nie.
0
Re: palubný počítač spotreba
diagnostikou sa pripoj na pristrojovu dosku (17) a tam kanal 3 tam mozes nastavovad od 85 do 115 korekciu okamzitej spotreby (default hodnota je 100)
0
Re: palubný počítač spotreba
Neriešil by som to ani, podla mňa neexistuje auto kde to je presné, ja mám pri plnej nádrži dojazd medzi 370 až 500 km. Zrejme podľa nálady auta, lebo jazdím stále rovnakým štýlom
Však TDI, to keď žerie nad 4,4 litra tak je niečo zlé Ale to je na inú tému...Wicker napísal:Nechápem ako môže niekto riešiť spotrebu 6L na 100km, že je to moc...
0
- ALEKO526
- Stály člen
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 13 Máj 2013, 16:15
- Bydlisko: Dúbrava, okres LM
- Vek: 27
- Kontaktovať používateľa:
Re: palubný počítač spotreba
Spotreba je taká bludná aj po resete oboch hodnôt? Odpojenie baterky na 5 min vyskúšané?
0
Ak chceš byť múdrym, nauč sa rozumne spytovať, pozorne počúvať, pokojne odpovedať, a keď nemáš čo povedať, prestaň hovoriť.
*MADE IN CZECHOSLOVAKIA ♥ 1918-1992*
ДLEKΩ.™
*MADE IN CZECHOSLOVAKIA ♥ 1918-1992*
ДLEKΩ.™
Re: palubný počítač spotreba
Reset vyskúšaný x krát aj baterka bola odpojená len sú tam km stočené a či sa im niečo pri tom nepodarilo pokašlať
0
- ALEKO526
- Stály člen
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 13 Máj 2013, 16:15
- Bydlisko: Dúbrava, okres LM
- Vek: 27
- Kontaktovať používateľa:
Re: palubný počítač spotreba
Alebo neodborne nachipovať...
0
Ak chceš byť múdrym, nauč sa rozumne spytovať, pozorne počúvať, pokojne odpovedať, a keď nemáš čo povedať, prestaň hovoriť.
*MADE IN CZECHOSLOVAKIA ♥ 1918-1992*
ДLEKΩ.™
*MADE IN CZECHOSLOVAKIA ♥ 1918-1992*
ДLEKΩ.™
- Drakoush
- Ultimate člen
- Príspevky: 10964
- Dátum registrácie: 07 Feb 2012, 23:22
- Bydlisko: Nitra
- Vek: 28
- Kontaktovať používateľa:
Re: palubný počítač spotreba
A čo je lepšie? HTP?Edgar napísal:Neriešil by som to ani, podla mňa neexistuje auto kde to je presné, ja mám pri plnej nádrži dojazd medzi 370 až 500 km. Zrejme podľa nálady auta, lebo jazdím stále rovnakým štýlom
Však TDI, to keď žerie nad 4,4 litra tak je niečo zlé Ale to je na inú tému...Wicker napísal:Nechápem ako môže niekto riešiť spotrebu 6L na 100km, že je to moc...
0
Odkupujem zaujímavé meracie prístroje. Ponuky mailom alebo SS.
Re: palubný počítač spotreba
Když ti to nestačí od Harchom23 tak tady to máš ofiko
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... Adaptation
Nějakým odpojení baterky nic nezískáš, jen přes DIAG.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... Adaptation
Nějakým odpojení baterky nic nezískáš, jen přes DIAG.
0
Re: palubný počítač spotreba
Teraz len tak všeobecne teoretizujem - spotrebu palubný počítač meria ako dĺžku otvorenia vstrekovacieho ventila. Čo sa stane ak sa prietok vstrekovačom zmení - zanesie sa? Riadiaca jednotka motora si vďaka Lambda sonde a čo ja viem akých senzorov vie vyhodnotiť koľko paliva potrebuje a tým pádom vzniká rozdiel medzi teoretickou spotrebou ktorú udáva palubný počítač vs reálnou spotrebou.
0
Re: palubný počítač spotreba
Lambda může regulovat při vstřiku až 25% paliva, také se množství paliva reguluje teplotou motora.
0
- Drakoush
- Ultimate člen
- Príspevky: 10964
- Dátum registrácie: 07 Feb 2012, 23:22
- Bydlisko: Nitra
- Vek: 28
- Kontaktovať používateľa:
Re: palubný počítač spotreba
BXE samozrejme má lambda sondu, ako aj všetky motory, ktoré nemali rotačné čerpadlo, ale už PD alebo common rail.
0
Odkupujem zaujímavé meracie prístroje. Ponuky mailom alebo SS.
Re: palubný počítač spotreba
tiez sa davka reguluje na zaklade zrychlenia rotacie po kazdom zapale , aby motor bezal rovnomerne. pripadne snimac "klepania" ak ho motor ma. Samozrejme od PD vyssie , kde uz je mozne ovladat kazdu trysku , pochybujem ze rotacka by bola schopna dat rozdielne mnozstvo nafty kazdemu valcu.
0
- Drakoush
- Ultimate člen
- Príspevky: 10964
- Dátum registrácie: 07 Feb 2012, 23:22
- Bydlisko: Nitra
- Vek: 28
- Kontaktovať používateľa:
Re: palubný počítač spotreba
Šlo by to aj s rotačkou, prečo nie? Len v tej dobe to ešte nebola nutnosť, kvôli emisným kvótam. Všetko záleží od vstrekovača, nie od dodávky nafty. Dodávka nafty musí byť taká, aby stačila na plný vstrek. Zvyšok sa reguluje skorším spustením prebytku do prepadu.
0
Odkupujem zaujímavé meracie prístroje. Ponuky mailom alebo SS.
Re: palubný počítač spotreba
no neviem ako by si prave cerpadlo , mechanicke, donutil aby do kazdeho vstreku upravilo davku
tam este vstrekovace nic neriesili , ziadne ovladanie, jedine co si vedel nastavit bolo pri akom tlaku sa otvori a zacne prašiť (vonku, na stolici , mechanickym nastavenim pritlaku pruziny).
prepad je tam iba koli netesnosti jednotlivych dielov.
tam este vstrekovace nic neriesili , ziadne ovladanie, jedine co si vedel nastavit bolo pri akom tlaku sa otvori a zacne prašiť (vonku, na stolici , mechanickym nastavenim pritlaku pruziny).
prepad je tam iba koli netesnosti jednotlivych dielov.
0
- Drakoush
- Ultimate člen
- Príspevky: 10964
- Dátum registrácie: 07 Feb 2012, 23:22
- Bydlisko: Nitra
- Vek: 28
- Kontaktovať používateľa:
Re: palubný počítač spotreba
Ako som vravel - vstrekovačom. Boli to prvé pokusy pred PD a CR, keď to bolo v papučkách. Ani neviem, či sa to dostalo do sériovej výroby. Samozrejme, že čerpadlu nerozkážeš nijak, sú tam sakra dlhé odozvy, aj pri elektrických čerpadlách. Vstrekovač bol podobný, ako u PD s tým rozdielom, že nemal vlastnú pumpu, tam bola rotačka. Od toho sa odvádzalo PD, kedy zmizla celá veľká pumpa a integrovala sa do vstrekovača, čím vznikol nechváľne známy PD vstrekovač, podľa mňa najlepší Z hľadiska odozvy určite, už nasledovný pracovný cyklus bol v plnej dávke, ktorá bola upravená len na základe nasatého vzduchu. U CR je to troška dlhšie, kým natlačí rampu (tá totiž nie je celý čas na forsáži...). Nevýhodou PD bol zas kombajnový prejav motora. Ale v dodávke je Ti to jedno.
0
Odkupujem zaujímavé meracie prístroje. Ponuky mailom alebo SS.