Palubna doska peugeot 406
Moderátori: mirosne, Moderátori
-
- Zaslúžilý člen
- Príspevky: 1430
- Dátum registrácie: 09 Mar 2008, 00:00
- Vek: 29
- Kontaktovať používateľa:
Palubna doska peugeot 406
Zdarte ,
dostala sa mi do ruk palubka z peugeotu 406. Je pravdepodobne z nejakého ne europskeho auta , kedže má rýchlost v MPH... To je ale nepodstatné konektory má uplne identické ako tá europska verzia http://www.iautodily.cz/pristrojova-des ... 12784.html . Vedeli by ste mi niekto poskytnut k tomu zapojenie konektorov ?? Googlim to už od včera večera a moc sa mi nedarí , našiel som iba zapojenie celého auta , alebo z iného pažouta. Písal som aj do Peugeot podpory pre SR , zatial neodpísali. Vraj má na to Peugeot nejaký servisný soft , v ktorom su všetky schémy a konektory detailne.
Ďakujem
dostala sa mi do ruk palubka z peugeotu 406. Je pravdepodobne z nejakého ne europskeho auta , kedže má rýchlost v MPH... To je ale nepodstatné konektory má uplne identické ako tá europska verzia http://www.iautodily.cz/pristrojova-des ... 12784.html . Vedeli by ste mi niekto poskytnut k tomu zapojenie konektorov ?? Googlim to už od včera večera a moc sa mi nedarí , našiel som iba zapojenie celého auta , alebo z iného pažouta. Písal som aj do Peugeot podpory pre SR , zatial neodpísali. Vraj má na to Peugeot nejaký servisný soft , v ktorom su všetky schémy a konektory detailne.
Ďakujem
0
Nechcem byt jednotkou , lebo je blízko nuly.
Skús to čo ti hovorím, tam nemáš čo pokaziť, pokiaľ to nepreženieš cez 12V. Keď dáš napájanie na 7 a 9 tak by sa mala rozsvietiť kontrolka batérie.
//Automatické spojenie príspevkov. Pridané po 1 minúte:
Inak čo stým chceš robiť, resp. čo od toho očakávaš keď to pripojíš? Tam ti nabehne tak akurát počítadlo km, a keď tak zasvieti nejaká kontrolka.
//Automatické spojenie príspevkov. Pridané po 1 minúte:
Inak čo stým chceš robiť, resp. čo od toho očakávaš keď to pripojíš? Tam ti nabehne tak akurát počítadlo km, a keď tak zasvieti nejaká kontrolka.
0
-
- Zaslúžilý člen
- Príspevky: 1430
- Dátum registrácie: 09 Mar 2008, 00:00
- Vek: 29
- Kontaktovať používateľa:
piny 7a 9 idu priamo do žiaroviek , nejdu do elektroniky žiadnej. Kontrolka nabíjania ide taktiež priamo do konektoru. Do plošáku ku displeju a hodinám, tachometru, meraču a meraču paliva ide iba 6 vývodov , stoho jeden je pripojený na polygon dva idu cez 1N4007 do pametí a budičov a ostatné tri idu priamo do procesoru. Možem skusit pripojit na ten polygon mínus a na ostatné kladný pol ? Možu ist do tej palubnej dosky aj iné napetové urovne ako 12V ?
0
Nechcem byt jednotkou , lebo je blízko nuly.
-
- Pokročilý člen
- Príspevky: 685
- Dátum registrácie: 16 Mar 2009, 00:00
- Bydlisko: ...aj Bratislava
prvy obrazok, vpravo - objekt 0004 (legenda je na stranke tiez) je palubovka...
RGC motor (Bosch)
http://peugeot.mainspot.net/wiring406/index.shtml
P8C motor (diesel)
http://peugeot.mainspot.net/wiring406/p8c.shtml
RGC motor (Bosch)
http://peugeot.mainspot.net/wiring406/index.shtml
P8C motor (diesel)
http://peugeot.mainspot.net/wiring406/p8c.shtml
0
- enaxy
- Pokročilý člen
- Príspevky: 503
- Dátum registrácie: 31 Mar 2010, 00:00
- Bydlisko: Zilina
- Vek: 44
- Kontaktovať používateľa:
Zapoj takto:
Na modrom konektore:
7pin - 12V - prva poloha kluca cize zapnute prislusenstvo
20pin - 12V - druha poloha kluca cize zapnute zapalovanie
19pin - kostra GND
Na zltom konektore:
1pin - 12V - druha poloha kluca cize zapnute zapalovanie
17pin - 12V na tomto je trvaly + od baterky aj po vypnuti kluca
24pin - 12V napajanie podsvietenia
19pin - kostra GND
22pin - kostra GND
Musi slapat.
Na modrom konektore:
7pin - 12V - prva poloha kluca cize zapnute prislusenstvo
20pin - 12V - druha poloha kluca cize zapnute zapalovanie
19pin - kostra GND
Na zltom konektore:
1pin - 12V - druha poloha kluca cize zapnute zapalovanie
17pin - 12V na tomto je trvaly + od baterky aj po vypnuti kluca
24pin - 12V napajanie podsvietenia
19pin - kostra GND
22pin - kostra GND
Musi slapat.
0
-
- Zaslúžilý člen
- Príspevky: 1430
- Dátum registrácie: 09 Mar 2008, 00:00
- Vek: 29
- Kontaktovať používateľa:
cca to aj sedí , no problém som vyriešil už v den založenia témy , jednoducho som to rozobral a tipol som si a ono to išlo ešte doplním že pin 11 je ukazovatel paliva 0-1V pracuje ako V-meter , pin 21 je tachometer , treba privádzat nejaku frekvenciu pripojenu cez fet trebárs , ide o to že tachometer počíta počet pripojení ku kostre za nejaku časovu jednotku
0
Nechcem byt jednotkou , lebo je blízko nuly.
- enaxy
- Pokročilý člen
- Príspevky: 503
- Dátum registrácie: 31 Mar 2010, 00:00
- Bydlisko: Zilina
- Vek: 44
- Kontaktovať používateľa:
tak tak spravne si zanalyzoval.mjankovic napísal:cca to aj sedí , no problém som vyriešil už v den založenia témy , jednoducho som to rozobral a tipol som si a ono to išlo ešte doplním že pin 11 je ukazovatel paliva 0-1V pracuje ako V-meter , pin 21 je tachometer , treba privádzat nejaku frekvenciu pripojenu cez fet trebárs , ide o to že tachometer počíta počet pripojení ku kostre za nejaku časovu jednotku
0
-
- Podobné témy
- Odpovedí
- Zobrazení
- Posledný príspevok