Palubna doska peugeot 406

Ak máte problém s elektronikou v aute a motorke, alebo proste chcete do auta a motorky niečo zapojiť

Moderátori: mirosne, Moderátori

mjankovic
Zaslúžilý člen
Zaslúžilý člen
Príspevky: 1430
Dátum registrácie: 09 Mar 2008, 00:00
Vek: 29
Kontaktovať používateľa:

Palubna doska peugeot 406

Príspevok od používateľa mjankovic » 05 Júl 2011, 13:58

Zdarte ,

dostala sa mi do ruk palubka z peugeotu 406. Je pravdepodobne z nejakého ne europskeho auta , kedže má rýchlost v MPH... To je ale nepodstatné konektory má uplne identické ako tá europska verzia http://www.iautodily.cz/pristrojova-des ... 12784.html . Vedeli by ste mi niekto poskytnut k tomu zapojenie konektorov ?? Googlim to už od včera večera a moc sa mi nedarí , našiel som iba zapojenie celého auta , alebo z iného pažouta. Písal som aj do Peugeot podpory pre SR , zatial neodpísali. Vraj má na to Peugeot nejaký servisný soft , v ktorom su všetky schémy a konektory detailne.

Ďakujem
Obrázok
0
Nechcem byt jednotkou , lebo je blízko nuly.

Split

Príspevok od používateľa Split » 05 Júl 2011, 14:24

anglicania pouzivaju mph takze mozno to auto bolo pre anglicky trh...

Používateľov profilový obrázok
Juraj111
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 24 Mar 2008, 00:00
Bydlisko: Trenčín

Príspevok od používateľa Juraj111 » 05 Júl 2011, 14:32

Je to určite z nejakého angličana, nevieš presný typ auta? Rok výroby atď?
0

mjankovic
Zaslúžilý člen
Zaslúžilý člen
Príspevky: 1430
Dátum registrácie: 09 Mar 2008, 00:00
Vek: 29
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mjankovic » 05 Júl 2011, 14:47

Juro , keby čítaš , vidíš že je to z peugeota 406 , rok výroby predpokladám 96-99


OT: Juro kedý máš čas ? skočíme na pivec niekedy
0
Nechcem byt jednotkou , lebo je blízko nuly.

Používateľov profilový obrázok
Juraj111
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 24 Mar 2008, 00:00
Bydlisko: Trenčín

Príspevok od používateľa Juraj111 » 05 Júl 2011, 14:50

Nie som si istý, ale skús na 21 plus (zo začiatku daj 4V a keď nepojde tak postupne zvyšuj na 12V) a na 19 pin daj GND.
A povedz čo a ako.
0

mjankovic
Zaslúžilý člen
Zaslúžilý člen
Príspevky: 1430
Dátum registrácie: 09 Mar 2008, 00:00
Vek: 29
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mjankovic » 05 Júl 2011, 14:52

V tom linku čo som posielal je na jednej fotke aj pohlad zozadu , su tam 2 konektory.
0
Nechcem byt jednotkou , lebo je blízko nuly.

Používateľov profilový obrázok
Juraj111
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 24 Mar 2008, 00:00
Bydlisko: Trenčín

Príspevok od používateľa Juraj111 » 05 Júl 2011, 15:08

Pravdepodobne ten modrý bude pre základné funkcie, tak skús modrý (väčšinou to autá majú tak), a keď nič nebude robiť tak skus žltý.
0

mjankovic
Zaslúžilý člen
Zaslúžilý člen
Príspevky: 1430
Dátum registrácie: 09 Mar 2008, 00:00
Vek: 29
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mjankovic » 05 Júl 2011, 15:10

lenže toto je peugeot , to nieje auto... modrý ide výhradne len ku žiarovkam , žltý má asi 6 pinov čo idu dovnutra do plošáku. 21 ide priamo do jednej z nožičiek velkého procáku , asi by som to netipoval tak
0
Nechcem byt jednotkou , lebo je blízko nuly.

Používateľov profilový obrázok
Juraj111
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 24 Mar 2008, 00:00
Bydlisko: Trenčín

Príspevok od používateľa Juraj111 » 05 Júl 2011, 15:14

Skús to čo ti hovorím, tam nemáš čo pokaziť, pokiaľ to nepreženieš cez 12V. :wink: Keď dáš napájanie na 7 a 9 tak by sa mala rozsvietiť kontrolka batérie.

//Automatické spojenie príspevkov. Pridané po 1 minúte:

Inak čo stým chceš robiť, resp. čo od toho očakávaš keď to pripojíš? Tam ti nabehne tak akurát počítadlo km, a keď tak zasvieti nejaká kontrolka.
0

mjankovic
Zaslúžilý člen
Zaslúžilý člen
Príspevky: 1430
Dátum registrácie: 09 Mar 2008, 00:00
Vek: 29
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mjankovic » 05 Júl 2011, 15:31

piny 7a 9 idu priamo do žiaroviek , nejdu do elektroniky žiadnej. Kontrolka nabíjania ide taktiež priamo do konektoru. Do plošáku ku displeju a hodinám, tachometru, meraču a meraču paliva ide iba 6 vývodov , stoho jeden je pripojený na polygon dva idu cez 1N4007 do pametí a budičov a ostatné tri idu priamo do procesoru. Možem skusit pripojit na ten polygon mínus a na ostatné kladný pol ? Možu ist do tej palubnej dosky aj iné napetové urovne ako 12V ?
0
Nechcem byt jednotkou , lebo je blízko nuly.

skromny
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 685
Dátum registrácie: 16 Mar 2009, 00:00
Bydlisko: ...aj Bratislava

Príspevok od používateľa skromny » 05 Júl 2011, 15:36

prvy obrazok, vpravo - objekt 0004 (legenda je na stranke tiez) je palubovka...

RGC motor (Bosch)
http://peugeot.mainspot.net/wiring406/index.shtml

P8C motor (diesel)
http://peugeot.mainspot.net/wiring406/p8c.shtml
0

Používateľov profilový obrázok
Juraj111
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 24 Mar 2008, 00:00
Bydlisko: Trenčín

Príspevok od používateľa Juraj111 » 05 Júl 2011, 15:43

Nie, do palubnej dosky by mali ísť iba napäťové úrovne 12V. Zapoj na 19 GND a na 21 +12V. Ja to vidím priamo na schéme a tam z tých šiestich káblov je iba jediná 21 priamo napojená na 12V.(ale pre istotu zvyšuj od 4V a uvidíš). :)
0

mjankovic
Zaslúžilý člen
Zaslúžilý člen
Príspevky: 1430
Dátum registrácie: 09 Mar 2008, 00:00
Vek: 29
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mjankovic » 05 Júl 2011, 16:08

nespravilo to nič ako som počítal... ved 21 ide do nejakého čidla paliva či do čoho to

//Automatické spojenie príspevkov. Pridané po 3 minútach:

TO skromny: Dakujem za snahu , tamtie schémy mám , ale pinout nesedí.
0
Nechcem byt jednotkou , lebo je blízko nuly.

Používateľov profilový obrázok
enaxy
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 503
Dátum registrácie: 31 Mar 2010, 00:00
Bydlisko: Zilina
Vek: 44
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa enaxy » 11 Júl 2011, 11:33

Zapoj takto:

Na modrom konektore:
7pin - 12V - prva poloha kluca cize zapnute prislusenstvo
20pin - 12V - druha poloha kluca cize zapnute zapalovanie
19pin - kostra GND

Na zltom konektore:
1pin - 12V - druha poloha kluca cize zapnute zapalovanie
17pin - 12V na tomto je trvaly + od baterky aj po vypnuti kluca
24pin - 12V napajanie podsvietenia
19pin - kostra GND
22pin - kostra GND

Musi slapat.
0

mjankovic
Zaslúžilý člen
Zaslúžilý člen
Príspevky: 1430
Dátum registrácie: 09 Mar 2008, 00:00
Vek: 29
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa mjankovic » 11 Júl 2011, 21:49

cca to aj sedí , no problém som vyriešil už v den založenia témy , jednoducho som to rozobral a tipol som si a ono to išlo ešte doplním že pin 11 je ukazovatel paliva 0-1V pracuje ako V-meter , pin 21 je tachometer , treba privádzat nejaku frekvenciu pripojenu cez fet trebárs , ide o to že tachometer počíta počet pripojení ku kostre za nejaku časovu jednotku
0
Nechcem byt jednotkou , lebo je blízko nuly.

Používateľov profilový obrázok
enaxy
Pokročilý člen
Pokročilý člen
Príspevky: 503
Dátum registrácie: 31 Mar 2010, 00:00
Bydlisko: Zilina
Vek: 44
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa enaxy » 12 Júl 2011, 16:28

mjankovic napísal:cca to aj sedí , no problém som vyriešil už v den založenia témy , jednoducho som to rozobral a tipol som si a ono to išlo ešte doplním že pin 11 je ukazovatel paliva 0-1V pracuje ako V-meter , pin 21 je tachometer , treba privádzat nejaku frekvenciu pripojenu cez fet trebárs , ide o to že tachometer počíta počet pripojení ku kostre za nejaku časovu jednotku
tak tak spravne si zanalyzoval.
0

Napísať odpoveď
  • Podobné témy
    Odpovedí
    Zobrazení
    Posledný príspevok